Наприкінці минулого року NovaPay представив свій фінансовий застосунок й активно його розвиває. Компанія постійно додає нові функції і послуги, щоб зробити користування застосунком ще зручнішим і вигіднішим для своїх клієнтів. Які можливості додались, та чи будуть вони цікаві клієнтам, розбирався «Мінфін».
NovaPay — це фінансовий сервіс, який входить до групи компаній NOVA (Нова пошта). Він забезпечує роботу сервісів післяплати, переказу коштів, поповнення і зняття грошей з банківських карток у відділеннях Нової пошти тощо.
Свій фінансовий застосунок NovaPay представив наприкінці 2023 року. Він набув значної популярності, передусім завдяки інтеграції із сервісами Нової пошти. Зокрема, оплачуючи посилки через застосунок, клієнти отримують 50% вигоди на вартість доставки або комісії з післяплати (але не більше 50 грн, або 200 грн на місяць.). На місяць можна оплатити з такою знижкою 4 посилки.
Також застосунок дає змогу оформити посилку в кредит*, незалежно від того, хто був відправником, і чи пропонує магазин або приватний продавець програми кредитування на свої товари. Головне, щоб вартість товару перевищувала 1000 грн та була в межах персонального кредитного ліміту покупця.
Крім цього, через свій застосунок NovaPay пропонує функціонал, звичний для мобільного банкінгу. Ідеться про відкриття віртуальної платіжної картки з можливістю замовити пластикову, усі види платежів і переказів по Україні: звичайні (з картки на картку), за реквізитами IBAN, оплата комунальних послуг тощо. Як повідомили «Мінфіну» в NovaPay, найчастіше через застосунок користувачі оплачують послуги з доставки та проводять грошові перекази.
Фактично єдина вагома відмінність застосунку NovaPay від банківських додатків — відсутність депозитів. Однак замість цього користувачі можуть купувати облігації компанії* на строк від 1 до 12 місяців. Дохідність за ними сягає 16,5% річних.
Нещодавно компанія* представила дві нові функції — Розстрочка та Кейс для накопичення коштів. Розглянемо їх докладніше.
СПЕЦПРОЄКТ
Накопичення й розстрочка:
який новий функціонал з'явився в NovaPay, і в чому його переваги
Розстрочка для миттєвого отримання кредитних коштів
Залежно від потреб, розстрочкою від NovaPay* можна скористатися двома способами.
Перший спосіб — оформлення розстрочки на вже придбаний товар. Приміром, ви придбали смартфон за 20 тис. грн. і заплатили за нього в магазині одразу повну суму. Однак невдовзі зрозуміли, що переоцінили свої фінансові можливості на поточний період. У такому разі ви обираєте цей платіж в історії транзакцій і переводите його в розстрочку. Відтак отримуєте назад витрачені кошти й будете повертати суму рівними частинами — щомісячним обов’язковим платежем. У такий самий спосіб у розстрочку можна перевести не лише покупки, а й оплату комунальних платежів або переказ коштів на інший рахунок. Зробити це можна впродовж місяця після операції.
Другий спосіб — отримати кредитні кошти на картку й використовувати їх на власний розсуд: для будь-яких покупок, зняття готівки чи переказів.
Розстрочку можна оформити на строк від 3 до 12 місяців. Мінімальна сума — 1000 грн, а максимальна обмежується кредитним лімітом, який для кожного клієнта індивідуальний.
Розраховуватись за позикою слід рівними частинами щомісяця. Можна не хвилюватися, що забудете про платіж, адже в сервісі встановлено автоматичне списання — головне, щоб кошти були на рахунку.
Ставку за розстрочкою можна вважати символічною — 0,00001% річних. Але додатково клієнт сплачує комісію — 3,5% від суми кредиту на місяць (реальна річна процентна ставка — до 97,34%).
Проте за бажанням розстрочку можна погасити достроково. Як пояснюють у NovaPay, у цьому одна з ключових переваг їхнього сервісу. Адже клієнт сплачує відсотки й комісію лише за фактичний термін використання грошей, хоча банки часто вимагають виплату за повний строк.
Приміром, у вже згаданому прикладі з придбанням смартфона ви взяли розстрочку на рік, а вже за три місяці зрозуміли, шо можете сплатити весь борг, який залишився. У цьому випадку й комісію ви сплатите лише за 3 місяці.
*Послуги надає ТОВ «НоваПей Кредит»
Кейс — зручний спосіб збирати гроші
Цей сервіс дає змогу відкладати кошти на великі покупки, організовувати спільні збори, збирати донати тощо. Його можна порівняти з Банкою від monobank чи Конвертом, який запустив Приват.
Кейс можна використовувати для власних заощаджень, щоб вони «не плутались» з іншими грошима. Завдяки цій функції можна відкладати гроші щомісяця. Або ж налаштувати автоматичний переказ певної суми, якщо ви забуваєте про необхідність робити заощадження.
Необов'язково вказувати, яку суму ви плануєте накопичити. Однак тим, хто визначився, на що планує збирати, і скільки потрібно грошей, застосунок пропонує створити Кейс зі встановленою сумою. Наприклад, можна вказати, що збираєте 30 тис. грн. на новий ноутбук. Тоді застосунок писатиме, скільки відсотків від суми ви вже зібрали.
Кейс зручно використовувати й для благодійних зборів — ви можете поділитись посиланням на нього або QR-кодом, скажімо, в соцмережах.
Ще один варіант Кейса — фіксована сума для групи людей. Приміром, компанія друзів збирає на подорож, і кожен з них має перерахувати по 5 тис. грн. Або ж ви збираєте гроші на подарунок колезі: замість окремих чатів, номерів карток у повідомленнях, ручних підрахунків, ви ділитесь лінком, де вже вказана сума, яку потрібно переказати.
Як поповнювати Кейс. Тут є значний перелік варіантів. Переслати кошти можна з картки NovaPay, з карток інших банків або через сервіси Google Pay та Apple Pay.
Завдяки зручному інтерфейсу користуватись Кейсом просто. Один користувач може мати до 20 кейсів, а на їх створення знадобиться менше хвилини. За бажанням можна додати до кожного Кейса картинку, щоб одразу бачити різні цілі й прогрес за ними.
Кейс не встановлює обмежень на зняття коштів. Неважливо, досягли ви визначеної цілі чи ні — гроші завжди можна забрати частково чи повністю.
Тож бачимо, що завдяки сервісам Кейс і Розстрочка NovaPay істотно розширює свій функціонал і дозволяє користуватись різноманітними фічами в одному застосунку, не шукаючи функціонал у різних і не плутаючись у них.